Fericirea cere atât de puţin

 

Google ne anunţă că azi e prima zi de primăvară. În mod oficial. Neoficial, ştim prea bine că primăvara am adus-o chiar eu încă de pe 1 martie. S-a lăsat cu greu, a trebuit rugată, trasă de mână, „treci încoa’, lasă mofturile „. În fine, oficial + neoficial, e aici.

Tot azi este şi ziua internaţională a fericirii. Zâmbiţi. Luaţi pe cineva în braţe. Mâncaţi o îngheţată, o ciocolată, un morcov, orice vă face să vă simţiţi un pic mai bine. Ieşiţi din starea de inerţie în care vă complaceţi de ceva vreme, fie că recunoaşteţi, fie că nu. Fericirea ar trebui să fie singura opţiune. Ştiu şi toate argumentele contra acestei idei, am avut dialoguri aprinse pe subiectul ăsta cu o persoană apropiată. Am fost chiar eu o vreme de partea cealaltă a graniţei.

Dar ar trebui să lăsăm încăpăţânarea deoparte şi să luăm mai în serios toate studiile ştiinţifice care demonstrează că fericiţi ne e mai bine. Din toate punctele de vedere.

Astăzi e ziua internaţională a fericirii, iar eu sunt fericit fără vreun motiv anume. De fapt, ar fi vreo câteva, dar despre asta o să vorbesc în altă zi. Vă las cu un cântec care după text nu e prea „happy”, dar melodia mai echilibrează balanţa. Asta aşa, ca să rămânem totuşi cu picioarele pe pământ şi să facem alegeri în mod conştient. Alegeţi fericirea, e un pariu bun!

Un comentariu

  1. Pingback: 2014 in review | Istorii imaginare

Cam care ar fi părerea ta?

