Te iubesc *

O farsă nostimă ar fi să-i spui chiar de 1 aprilie. O să creadă sigur că e o păcăleală, cu mult mai mult dacă e prea prinsă de cuvinte în viaţa de zi cu zi.

O să vă petreceţi ziua făcând glume pe seama asta, referinţele se vor lega una de alta, aaaa, asta mă duce cu gândul la piesa aia şi o să-ţi dea un link s-asculţi şi tu în acelaşi timp cu ea, în timp ce eşti prins în gândurile tale.

Dar ştii că te iubesc, daa? Că aveam impresia că nu ţi-am spus şi voiam să ştii, şi iar o să se stârnească hazul, referinţele, linkurile cu melodii, şi vreo câteva amintiri stârnite fără nicio intenţie de a provoca răni. Dar muşcă din tine nostalgia asta mai rău decât un câine.

Auzi, dar ţie când ţi-a plăcut prima dată de mine, ei, cum când, când te-am văzut, am rămas pironit locului, parcă eram statuie vie, numai ochii mi se mişcau după tine, dar nu că mi-a plăcut mult de tine, a fost mai mult de atât, din clipa aia chiar am ştiut că te iubesc, cum naiba să mă iubeşti încă de atunci – hohote explozive de râs – păi nici nu mă cunoşteai, da, ai dreptate, nu te cunoşteam, dar eu te iubeam deja, te văzusem cu inima, hai, aminteşte-ţi de Micul Prinţ, şi încet încet simţi cum se strecoară ceva mult mai serios între voi şi totul se duce pe un drum care are multe prăpăstii, aşa că brusc taci. Şi doar zâmbeşti.  Oricum, ziua e pe terminate.

Ar fi o farsă nostimă tare, doar că tu chiar…

*(cât de fad pare scris aşa, când ochii nu ţi se văd, când glasul tremurat nu ţi se aude, când nodul din gât nu ţi se simte)

Cam care ar fi părerea ta?

