24 Postcards In Full Colour [S01E02]

Draga mea,

Ploaia m-a prins pe drum. Credeam c-o lăsasem în oraş să-ţi bată seara în geam, ca o invitaţie subtilă la respirat aerul fără de stele al nopţii.

Ştii că nu folosesc umbrelă, astfel că am pantofii mustind de apă, dar tot am reuşit să prind un tren de marfă. Alerg după tine cu ploaia de mână, doar că în direcţia opusă. Lucrurile se petrec ca într-o oglindă, fug de tine spre tine.

Habar nu am încotro duce trenul ăsta, ştiu doar că încolo. Îţi mai scriu după ce trece ploaia, că acum mi-s mâinile îngheţate.

Te sărut.

 

2 comentarii

  1. Alexandra Bohan · Aprilie 11, 2014

    Nu fugi, că faci şi ploaia să se ia după tine şi nu ştiu sigur ea pe cine ţine de mână…

    Apreciază

    • sebastianmihail · Aprilie 11, 2014

      Păi, poate norii, şi-i trage după ea 🙂

      Apreciază

Cam care ar fi părerea ta?

