24 Postcards In Full Colour [S01E04]

Draga mea,

Trenul s-a oprit într-o gară, nu am idee unde ar fi pe hartă acest loc.
Nici nu ştiu cât durează oprirea. S-a lăsat ceaţa şi e răcoare.

Aş coborî, printre fuioarele de aer albicios văd în stânga o pădure 
abia reîntinerită după iarna asta.

În dreapta, dincolo de câteva linii, a oprit un tren de călători.
Mi s-a părut că te văd la unul dintre geamuri, îţi crescuse părul lung şi râdeai.
M-am bucurat de momentul ăsta, chiar dacă poate e o iluzie.

M-a cuprins nostalgia.

Eşti aici, dar totuşi departe.

Te sărut.

3 comentarii

  1. Claudia D. · Aprilie 26, 2014

    Sunt foarte frumoase aceste cărţí poştale. Sunt colorate cu sentimente ce-mi transmit o emoţie subtilă şi frumoasă. 🙂

    Apreciază

  2. sebastianmihail · Aprilie 27, 2014

    Mi-e un zâmbet tot chipul să ştiu că adresa inimii a rămas neschimbată. Sunt fericit că vă plac şi c-au ajuns unde trebuie. 🙂

    Apreciază

  3. cocor · Mai 2, 2014

    Te-am vazut si eu. Si tu aveai parul mai lung 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Cam care ar fi părerea ta?

