Banca îndrăgostitului singuratic

 

În miez de noapte te-am visat. Nu s-a mai întâmplat asta de multă vreme.
Aş vrea să-mi amintesc numele tău, dar nu sunt sigur că l-am ştiut vreodată cu adevărat.

Insula pe care eram se scufundă încet, pierzându-se în curenţii puternici ai oceanului.
Insula care erai îşi pierde din ce în ce mai mult identitatea ţărmurilor.

Zeii cerurilor se amuză de toate întorsăturile poveştilor noastre.
Dar persistă în tăcere când duminicile le vizitezi casa.

PARIS banca-2

Există o legendă legată de un pod din Paris, unde îndrăgostiţii merg, câte doi, să-şi pună o dorinţă.
Dar eu am aflat că banca aia pe care o căutam în largul mării se află chiar pe acel pod. Voi merge acolo, să te aştept. Cât timp îi ia unei insule scufundată în ape reci să se transforme în fiinţă cu simţuri?
Nu-mi voi pune nicio dorinţă, pentru că, asemeni zeilor, mă pot amuza şi eu de propriul Destin.
De care nu-mi pasă.

Cam care ar fi părerea ta?

