Cafeaua mi-e noul sânge

 

Rezervele de hidrocarburi se terminaseră.
Unii credeau c-a venit sfârşitul.
La urma urmei, nici nu mai era nevoie de petrol;
maşinile electrice cuceriseră în sfârşit şoselele.
Să lăsăm inhibiţiile să se ridice uşor
în aerul dimineţii.
Strălucirea soarelui alungă
stelele nopţii albe petrecute cu gândurile la tine.
Mai toarnă-mi o cafea, te rog,
că tare mi-e sete.

Simţi fiorul care se insinuează în noi?
E amintirea degetului meu arătător
trecând încet peste coapsele tale.
Mai toarnă-mi o cafea, te rog,
că mi-e sete tare.

Cam care ar fi părerea ta?

