Şi îngerul blond mai moare încă o dată

 

„Ca şi cum ar ninge cu pietre 
peste zăpada vieţii mele. 
Ca şi cum ar ninge 
cu natura lucrurilor pe sufletul meu. 
Atât de depărtată mi-ai părut 
trecând din cer şi orizont un punct. 
Tu, despletito, 
tu, niciodato de împreună cu tine, 
tu, mai singuro decât vederea ochilor mei. 

Ca şi cum mi-ar ninge cu pietre 
peste zăpada vieţii mele, 
ca şi cum 
despletito, despletito, despletito!”

O poezie inedită şi necunoscută până acum, scrisă de Nichita Stănescu şi publicată după 30 de ani de la moartea sa. Se pare că ar fi în total 40 de astfel de poezii, publicate recent la o editură minusculă din Ploieşti. Din păcate. Şi spun „din păcate” pentru că tirajul a fost doar de 100 de exemplare!

Cam care ar fi părerea ta?

