24 Postcards In Full Colour [S01E07]

Draga mea,

Uneori mi-e mai uşor să-mi exprim gândurile prin vorbele altora,
o ştii şi tu prea bine. E un lucru ce mi se întâmplă anormal de firesc.

Astfel că azi o las pe Doina Ioanid să vorbească pentru mine:

„Parisul fără tine e doar un oraş oarecare. Trec printre clădirile ordonate, impunătoare, printre cafenelele chic, înţesate la ora prânzului. Mirosul tău cuibărit între cutele pielii mele explodează, acoperind mirosul de stridii. Şi nimeni nu ştie de unde vine lumina albastră care acoperă deodată oraşul. Trupul meu se poate împuţina în continuare, mă poate trăda în fiecare zi, dar nu poate uita.”

Te sărut.

Cam care ar fi părerea ta?

