Concurs

Neaaamule, cu mic, cu mare, adunaţi-vă! Băăi, am zis… Aşa!
Păi eu, entitate cu ştaif pă net şi cu frontispiciu atrăgător cu text creţ, organizez un concurs. Da. Vă dau la pachet nişte cărţi acolo, să le-aveţi prin casă.
Nu strîmbaţi din nas, că-s de la editură serioasă.
Buuun, deci ăsta e premiul. Acu’, ce trebuie să faceţi? Simplu.
Daţi like-uri la paginile noastre de feisbuc, a noastră, dar şi a partenerului, că doar el dă premiul (de fapt, ea; vorbim de o editură). Apoi vrem să vă lăsaţi imaginaţia să zburde şi să ne scrieţi un comentariu extraordinar, cum nu s-a mai citit vreodată pe tot internetul, să fie geloşi scriitorii faimoşi, etc. Aţi prins ideea. Oricum, n-o să vă aprecieze nimeni pentru asta, că v-o dau prin random.org. Păi ce credeaţi? Nu vreau să fiu pusă sub acuzaţie de subiectivism, că eu mi-s entitate cu ştaif, n-aţi înţeles?
La final, după o perioadă de suspans, o să anunţ cîştigător pe cutare. Nu, nu-i căutaţi comentariul, că nu e. Nu există. Nu, nu e nicio greşeală de sistem, n-a căzut serverul, ce vorbeşti dumneata? Dar l-am premiat eu pe cutare, ce! A, vreţi să vedeţi printscreen cu extragerea? Păăăăi: n-am.
Hai, v-aştept la concursul următor, nu mai fiţi aşa cîrcotaşi. Poate chiar cîştigaţi data viitoare, cine ştie. Daţi-i o bere lui random.org, să fiţi mai siguri.

  • textul de sus e o satiră, consumaţi cu grijă.
    ** în general, nu particip la concursuri, prefer să-mi cumpăr singur cărţile din librării sau de pe net.
    *** de la Somnulescu am învăţat şi eu ce şi cum e cu random.org, că nu m-am născut cel mai deştept (deşi aşa credea tata); aveţi un exemplu aici.
Cam care ar fi părerea ta?

