Through a thousand worlds

Nu ştiu mai nimic despre cultura japoneză. Ca orice occidental, sunt fascinat de tot ceea ce se întîmplă în zona aia.
Dar cînd e vorba de dragoste, japonezii sunt pe sufletul meu. E o întreagă poezie. E vorba de pasiune trăită la maxim, ca o lumînare care arde pînă la capăt. Încet şi intens.

M-am uitat la filmul 47 Ronin. Mi-a plăcut enorm finalul. Enorm.

Ea (iubitului): „Tatăl meu mi-a spus că lumea aceasta este doar pregătirea pentru următoarea şi tot ce am cerut cînd ne-am născut aici a fost să trăim, să iubim şi să fim iubiţi.”
El (urmînd să moară cu onoare): „Te voi căuta printr-o mie de lumi şi zece mii de vieţi, pînă te voi găsi”.
Ea (strîngîndu-l în braţe ca o promisiune): „Te voi aştepta în fiecare dintre ele”.

Cam care ar fi părerea ta?

