Au trecut trei ani

Azi mi s-a adus aminte cum trece timpul, cît de repede. Cum se duc zilele şi se prefac în ani.
În urmă cu trei ani deschideam acest blog. Scriam public pentru prima dată.

3 aniUlterior, la un moment dat, am şters tot. Am închis, m-am retras, am dispărut. Dar totuşi am simţit nevoia să continui. Am regăsit o parte din vechile scrieri (doar Nostalgiile) şi le-am repostat (de aceea acum apar datate la începutul anului curent).

Poveşti mai sunt de spus. Nostalgii mai sunt de trăit.
Să mergem mai departe.

5 comentarii

  1. Regina Buburuza · Octombrie 16, 2014

    Multi ani inainte cu succes !

    Apreciază

  2. Crisego · Octombrie 16, 2014

    Multi inainte! 🙂

    Apreciază

Cam care ar fi părerea ta?

