Salt în necunoscut

 

M-am mai schimbat şi eu. De exemplu, nu mai beau cafea pe stomacul gol, dimineaţa la prima oră. Am trecut pe ceai. Încă sunt somnoros, cu defectul ăsta cred c-o să mai rămîn multă vreme. Cu toate că acum mă trezesc mai uşor decît într-o altă perioadă a vieţii. Cumva revin la dimineţile acelea cînd îmi plăcea să privesc pe geam soarele roşu şi să trag în piept aerul răcoros al zilei care abia începea.

Klimt Kiss II(Gustav Klimt, The Kiss II)

Simt că-mi vine iar dor de ducă. Încă îmi fac curaj în zboruri mici, pe ici pe colo, pînă la marele salt în necunoscut. Fricile pîndesc în noi, să ne taie aripile, să ne stîlcească visele.

În dimineaţa asta miroase a iarnă, chiar dacă e abia noiembrie. O să ies puţin din casă, la o plimbare prin parc. M-am mai schimbat şi eu, dar am rămas acelaşi. Cel care se gîndeşte la tine.

Cam care ar fi părerea ta?

