Break my soul so I won’t love you

 

Traversez parcul. Simt miros de zambile şi îmi amintesc de bunicul meu care e într-un cimitir. Acolo e linişte, în urechile mele sună muzica.

O doamnă/domnişoară scria pe net despre faptul că i se par cu mult mai interesante „zgomotele orașului, vocile oamenilor și trăncănelile lor pe care le ascult pe stradă, în tramvai sau metrou”. Şi că nu îi înţelege pe cei care „umblă toată ziua în oraș cu căștile în urechi și bîțîie ușor din cap ca și cum acolo s-ar da un concert exclusivist, special pentru ei.” Nu sunt de acord. Mulţumesc, nu. Prefer căştile în urechi. Prefer muzica, nu zgomotul oraşului, nu trăncănelile oamenilor, de care sunt cam sătul. Da, la mine în urechi se dă un concert exclusivist de fiecare dată cînd îmi pun căştile. Nu, nu mă bîţîi deloc, toată plăcerea muzicală rămîne în mine, nu iese nimic în afară, sunt un sistem perfect închis. Autism stradal/social auditiv.

Strănut cu putere. Îngerul meu păzitor îmi urează noroc. Simt miros de zambile. Mintea îmi joacă feste, evident, şi nu înţeleg mesajul ascuns în acest parfum de primăvară pe care-l simt în jurul meu.

E toamnă rece. Ca oricare alta de pînă acum…

2 comentarii

  1. greierusa · Noiembrie 29, 2014

    Am scris eu la un moment dat ca ador sa ascult muzica in transportul public, si sa-mi imaginez ce vorbesc oamenii. Sunt mult mai frumosi asa.
    Si de batait.. gandurile se batuie si ele… 🙂

    Apreciază

    • sebastianmihail · Noiembrie 29, 2014

      E destul de creativ jocul ăsta de-a imaginatul. 😀

      Apreciază

Cam care ar fi părerea ta?

