Drumul spre…

Nu contează destinaţia, ci drumul? Îmi pare rău, nu sunt de acord. Cum să mai ajung să mă bucur de destinaţie dacă drumul mi-a răpit toate puterile?

Drumul mă oboseşte. Mă epuizează, îmi răpeşte toate resursele. Îmi taie tot elanul, tot entuziasmul. Mă transformă în ce nu vreau să fiu. Îmi fură visele şi pune în loc angoase, anxietăţi, gînduri pe care nu vreau să le am.

the road to

Drumul ucide tot ce este mai frumos în oameni. Ne ajută să ne cunoaştem slăbiciunile, limitele? E doar o iluzie. Cu fiecare pas pe care-l faci, devii altcineva, diferit de cine ai fost pînă acum. S-ar putea să nu-ţi placă. Deşi sunt nevoit să-l străbat, urăsc drumul.

Prefer destinaţia.

 

3 comentarii

  1. K.J. Mecklenfeld · Decembrie 27, 2014

    Parerea mea ar fi ca ocazional e bine sa ne revizuim destinatiile. Cateodata ele sunt de neatins, din diferite motive, iar drumul catre ele este ucigator. Dar daca destinatia este bine aleasa drumul catre ea este placut. Obositor ocazional, dar placut. Nu il simti ca pe o povara, asta e sigur. Sa spui ca drumul este mai important decat destinatia, sau invers, nu cred ca este aproape de realitate. As zice ca sunt in aceeasi masura importante. Daca simti ca este o povara poate ca ar fi bine, cum spuneam, sa incerci sa revizuiesti destinatia. Asta ca tot vine un an nou 🙂 Mult succes!

    Apreciază

    • sebastianmihail · Decembrie 27, 2014

      Oboseala de final de an. Niciun drum nu mai pare OK. Aş vrea să mă teleportez direct la destinaţie. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. mrconstantinescu · Decembrie 27, 2014

    Păcat. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Cam care ar fi părerea ta?

