Uitarea ca o moarte

„Doar privirea unui bărbat care iubește reflectă cu adevărat frumusețea unei femei, toate celelalte oglinzi sunt deformante.” [Gabriel Osmonde, „Călătoria unei femei care nu se mai temea de îmbătrânire”]

M-am oprit la acest pasaj cînd am citit cartea. Am rămas o vreme pe gînduri, aşa cum rămîi în faţa mării, privindu-i valurile. Poate mă gîndeam la ceva anume, poate nu mă gîndeam la nimic: nu-mi mai aduc aminte. Acesta este modul în care mor în ultima vreme. Uitarea începe să-mi răpească amintirile cu tine. Frumuseţea ta începe să pălească atunci cînd fluxul sinapselor neuronale se întrerupe.

oblivion
Efemeritatea, această ceaţă care mă învăluie tăcut…

 

Cam care ar fi părerea ta?

