Poate că gîndurile mişcă materia

Ca să fii mare, fii întreg: nimic
De-al tău nu exagera sau exclude.
Fii totul în toate lucrurile. Pune tot ce eşti
Chiar şi în puţinul pe care-l faci.
Tot astfel în fiece lac pe de-a-ntregul luna
Luceşte, fiindcă trăieşte sus.
[Fernando Pessoa, Ploaie oblică]

Poate că între timp ai descoperit un mod de a mişca lucrurile cu gîndul. Asta mi-a trecut prin minte cînd am văzut pe jos discul primit de la tine. Căzuse, aşa dintr-odată, de pe măsuţa de lîngă salteaua care mai poartă urmele tale, ştiute acum doar de mine.
M-am gîndit la tine. Nici nu puteam altfel. Discul ăla despre ploaie e un fel de avatar al tău. Sper că eşti bine şi nu ai păţit nimic. E prea devreme să cred în fantome. Suntem prea tineri şi prea frumoşi. Şi cîte nebunii mai suntem în stare să punem la cale…
Am pus discul şi l-am reascultat, a nu ştiu cîta oară. Am închis ochii şi dintr-o dată tu erai lîngă mine şi-mi recitai poezii în timp ce eu-mi treceam degetele peste pielea ta. Frumoasă, goală şi catifelată.

Poate că totuşi gîndurile mişcă materia. Am adormit zîmbind.

8 comentarii

  1. K.J. Mecklenfeld · Februarie 22, 2015

    Aha! S-ar parea ca ai reusit sa scoti ceva creativitate la iveala astazi. Frumos scris!

    Apreciat de 1 persoană

  2. sebastianmihail · Februarie 22, 2015

    Mulţumesc! Greu, dar nu mă las! :))

    Apreciat de 1 persoană

    • K.J. Mecklenfeld · Februarie 22, 2015

      Cine zice ca e usor nu stie despre ce vorbeste. NIMIC din procesul de scriere nu este usor. Poate fi placut, sau neplacut, poate sa te duca pe nori sau in fundul iadului, dar usor nu este niciodata. Nu depinde decat de noi sa mergem inainte. Succes si spune-mi ce progrese mai faci cu publicarea. Ar fi fain sa te vad publicat si sa iti cumpar cartea 🙂

      Apreciază

      • sebastianmihail · Februarie 22, 2015

        Mmm, ultima dată – adică în urmă cu vreo două nopţi – îmi cam trecuse de publicat şi de tot. De cînd cu scandalul timbrului literar şi cu nenumăratele taxe şi impozite percepute pe o muncă de creaţie la care Statul nu te ajută cu nimic. Dar bine că vine şi-ţi ia cu japca o bună parte din munca ta…
        Oricum, cred că prima dată va apărea un volum de poezii. Asta dacă nu mă răzgîndesc iar şi le public aici într-o secţiune specială. :))

        Apreciază

      • K.J. Mecklenfeld · Februarie 22, 2015

        Si aici vin cu o mica incurajare: orice scrii este in primul rand pentru tine. Apoi pentru altii. Restul de detalii sunt secundare – cine, ce, cum, cand, unde etc – le rezolvi intr-un fel sau altul. Daca scrii pentru sufletelul tau si tu iti iubesti cu adevarat creatia atunci nimic (subliniez: nimic) din ce se intampla mai departe nu conteaza. A, poate te va deranja candva parerea cuiva – iti va trece! Ce va ramane (pentru tot restul vietii tale) este iubirea ta pentru ceea ce ai scris si aceea nu ti-o poate lua nimeni. Iar iubirea=fericire 🙂

        Apreciat de 1 persoană

      • sebastianmihail · Februarie 22, 2015

        În cazul ăsta nici nu e nevoie să public. :))

        Apreciază

      • K.J. Mecklenfeld · Februarie 22, 2015

        O, ba da, nu fi egoist te rog. Creatia este in primul rand pentru tine dar cum nu esti ultimul om de pe Pamant ar fi bine sa iti bucuri semenii 🙂

        Apreciat de 1 persoană

      • sebastianmihail · Februarie 22, 2015

        O să vedem cum se aliniază astrele. 😀

        Apreciază

Cam care ar fi părerea ta?

