Vine primăvara, nu-mi ura nimic

Prea multe cuvinte nu-s de spus. În fiecare an, această perioadă e la fel. Deşi există undeva un gînd de plimbări prin parcuri, nu o pot face. Mi-e greu. Tai legăturile cu lumea exterioară şi mă refugiez în spaţiul plin de cărţi al camerei mele. Trăiesc senzaţia că aş vrea să le citesc pe toate în acelaşi timp. Ştiu că nici asta nu se poate. Dar mi-e mai uşor decît să întîlnesc oameni.
O sticlă de tărie. Cîteva somnifere. Mult prea multe gînduri. Oboseală şi lehamite.
Vine primăvara, anotimpul în care m-am născut. Nu-mi ura nimic. Revin eu mai încolo…

6 comentarii

  1. K.J. Mecklenfeld · Februarie 28, 2015

    Parerea mea este ca suferi de avitaminoza. Iar depresia se trateaza cu dispret, cea mai buna metoda gasita de mine pana acum – detalii pe email daca te intereseaza.
    Te asteptam sa te pui pe picioarele optimiste 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • sebastianmihail · Februarie 28, 2015

      Dispreţ, ăsta e un medicament de care nu am auzit pînă acum. :))
      În rest, să nu mai mănînc prostii, huh? 😀

      Apreciază

      • K.J. Mecklenfeld · Februarie 28, 2015

        Mananca ce vrei dar adauga vitamine zilnic. Un complex e suficient. Si miscare (alearga daca poti) – cel mai bun impotriva melancoliei 🙂

        Apreciază

  2. Janis · Martie 1, 2015

    “You can cut all the flowers but you cannot keep Spring from coming.” Asta pentru ca am vazut ca va place Neruda…
    De acord cu recomandarea lui K.J. Desi, in loc de dispret, as spune doar „priveste-o in fata” (cauza depresiei). Se va risipi grabnic. Desigur, daca vreti asta… 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. me · Martie 8, 2015

    Unii sunt de parere ca cea mai buna terapie in cazul depresiei e muzica… Insa nu orice fel de muzica.
    Accesati http://thinkbug.com/Folk apoi alegeti postul de radio Duga (Sky). Faceti la inceput efortul de a asculta cel putin o ora… Apoi s-ar putea sa va placa. Daca nu, va acord libertatea de a ma baga undeva cu „terapia” mea cu tot !…
    Multumesc pentru faptul ca urmariti Orizont Alternativ !

    Apreciat de 1 persoană

    • sebastianmihail · Martie 8, 2015

      Tocmai la folk am încercat să renunţ total prin 2012 (unul dintre motivele mici care s-au adunat la o depresie mare) :))
      Dar o să intru să ascult, mulţumesc. 🙂

      Apreciază

Cam care ar fi părerea ta?

