Scurt jurnal de călătorie (II) -Drumul (1)

(citeşte întîi aici)

Am luat un taxi pînă la autogară. Urmele ploii încă se mai văd peste oraș.

Întîlnire neașteptată cu Alice în stația de microbuze. Ca un fel de semn din Țara Minunilor, un zîmbet larg pe o mutriță somnoroasă. Ea merge pînă acasă în Brăila. În timp ce-mi spune asta, în minte fac conexiunea: Mihail Sebastian era de acolo. Iubesc orașul ăla fără să-l cunosc prea bine…

Se luminează bine de ziuă, dar e o lumină gri. Începe trezirea la realitate – chiar și fără cafea: nu e autocar, voi merge nouă ore cu un microbuz. Un sicriu pe patru roți, după cum arată. Încep să regret că nu am luat trenul. Pe site scria: spațiu generos. Poate pentru șofer, nu pentru picioroangele mele. 

Încep să mă concentrez pe muzica din căști, nu pe lehamite.

Puțin somn.

(va urma)
(continuarea aici)

Cam care ar fi părerea ta?

