Scurt jurnal de călătorie (I) – (spre Cluj)

Sîmbătă, 28 martie

O săptămînă dificilă. Mult prea multă muncă. Stres. Nervi.
O oază de lumină: hotărîrea de a pleca spre Salina Turda via Cluj. O plecare ca o gură de aer.
O noapte de joi albă. Din nou prea multă muncă. N-am reuşit să termin. Stres din nou.
O zi de vineri ca o aglomerată zi de marţi. Nervi şi oameni care te pisează la cap deşi ştiu că faci tot posibilul să termini ce ai de făcut. Stres, stres, stres.

Peste toate astea, un fundal sonor numai cu Pink Floyd. Gură de oxigen necesară.

N-am mai apucat să citesc nimic, sau să mai văd ceva. Abia am mîncat. Somn puţin şi prost.
Miliarde de gînduri.
Văd pe net: Săptămîna sănătăţii mintale. Mă apucă rîsul. Rîs nervos, desigur.
Vineri, încă o noapte albă. Într-o oră plec la drum. Totul se scurge atît de repede.

„Un sfert de viaţă îl pierdem făcînd legături. Tot felul de legături între idei, între fluturi, între lucruri şi praf. Totul curge aşa de repede, şi noi tot mai facem legături între subiect şi predicat. Trebuie să-i dăm drumul vieţii, aşa cum ne vine exact, să nu mai încercăm să facem legături care nu ţin.” [Marin Sorescu, „Iona”]

O să apuc să recitesc pe autocar piesa, pînă ajung la spectacol. Să fie acut textul în carnea memoriei.
Am emoţii, de parcă aş juca eu. Aşa păţesc mereu cu textele preferate. Întotdeauna mi-e teamă că n-or să-mi placă cum sunt puse în scenă. Ce bine că pînă acum m-am înşelat.
Mi-am pregătit şi un playlist de drum lung: Anathema, Pink Floyd, Rob Dougan, Ben Howard, Fink.
Mă înţeapă inima. În ultimele zile am tuşit, sec şi enervant. Am cam şi fumat.
5 fix.
Gata, la drum!

(va urma)
(continuarea aici)

Cam care ar fi părerea ta?

