Scurt jurnal de călătorie (IV) – Drumul (2)

(citeşte întîi aici, aici şi aici)

Duminică, 29 martie

Întoarcerea, din punct de vedere al confortului, este mult mai plăcută. Gata cu microbuzul unde nu aveam loc să întind picioarele, unde stăteam nemișcat și unde durerea de spate se insinua ca un inamic nevăzut. Pe tren spațiul este generos, curent la priză pentru încărcarea telefonului și spațiu suficient să-mi întind oasele. Dacă ar fi și „umpic” de Wi-Fi… Un companion de drum citește un volum foarte stufos de-al lui Stephen King, eu mi-am scos Nook-ul, încă nehotărît pe care carte să-mi arunc ochii. Am de unde alege din cele 250 de cărți. 😀

Pe de altă parte, întoarcerea acasă este dificilă. Sunt încă sub greutatea piesei „Iona” văzută în Salina Turda. A textului simțit mai mult ca niciodată – pînă la identificare -, din cauza pereților înalți de sare. Și din cauza ochilor care, pe întuneric, mi-au lăcrimat la final, sub conștientizarea acută (a cîta oară?) a faptului că „totul e invers”.

Mai sunt 5 ore de mers din cele 9 și partea proastă e că micuțul meu iPod s-a descărcat și am rămas fără muzică…

   (final)

 

Cam care ar fi părerea ta?

