Cine e Kraepelin ăsta?

Nu ştiu dacă v-a plăcut cronica (recenzia, scriitura, cum să-i spun?) mea despre spectacolul Iona, dar să ştiţi că am recidivat. Sunt cam înnebunit după teatru, ce să fac, aşa că vorbesc şi eu despre el cum mă pricep. Ştiu că mai am de învăţat, aşa că strîngeţi din dinţi şi înduraţi cu mine. 😀

photo Variaţiuni-pe-modelul-lui-Kraepelin-la-Teatrul-Național-din-Iași
Ce am scris găsiţi publicat aici:

http://agenda.liternet.ro/articol/19646/Sebastian-Mihail/Uitarea-intre-semantica-si-imaginatie-Variatiuni-pe-modelul-lui-Kraepelin.html

Cam care ar fi părerea ta?

