Cum putem şti dacă peştii iubesc dacă ei nu vorbesc?

Sunt în zona aia, ca şi cum m-aş afla într-un golf cu ape calde, rîd cînd îmi spui că o să ajungi acasă curînd şi o să te pot strînge în braţe, dar în acelaşi timp simt un tumult acolo în adîncurile mele, un vulcan de lacrimi stă să erupă; apeşi cu degetele tale pe răni vechi care nu ştiu dacă se vor vindeca vreodată şi va trebui să mă primeşti aşa cum sunt, o bucată de carne uneori veselă, alteori tristă, atît de tristă încît ar vrea să coboare în adîncurile mării şi să trăiască acolo pe vecie cu vieţuitoarele marine; oamenii mă obosesc cumplit, mă fac să sufăr, singura excepţie eşti tu, pe tine te iubesc dintotdeauna şi nu ştiu ce ar fi zilele mele dacă tu nu ai exista.

Cam care ar fi părerea ta?

