Prima întîlnire

Dintre nedumeririle tale
cele mai cuminţi
„şi ce să vizitezi
în pauza dintre două trenuri?”
a fost cea mai hazlie,
nici zăpada nu mă înveselise
într-atît de mult
cînd apăruse, în sfîrşit!, pe final
de aprilie.

E timp suficient
de o cafea şi mai multe
tachinări,
ca să nu mai spun
de plimbarea mînă-n mînă
pe faleză.
E-adevărat, acum
că s-a făcut frig,
n-o să mai porţi
rochia aia roşie
promisă la prima întîlnire,
dar am trăit dezamăgiri
mai mari de-atît…

Faleza e o glumă proastă,
mă întrerupi,
Cade toată în mare
şi nimeni nu face nimic
în privinţa asta,
dar dacă îţi place ţie acolo,
o să ne riscăm sentimentele
şi o să mergem pe faleză,
aş putea veni şi-n rochie,
va trebui să mă îmbrăţişezi
foarte strîns,
n-aş vrea să mor de frig
tocmai la prima noastră întîlnire.

E momentul în care
te sărut pe neaşteptate,
tresari,
verşi cafeaua
şi-mi arunci
cu o privire plină de
neastîmpăr:

Obraznicule!

Cam care ar fi părerea ta?

