Hateful Nine: Clarviziunea

Deja ştim că Leonardo DiCaprio şi-a primit Oscarul (meritat, ca o încununare a tuturor celorlalte roluri puternice pe care le-a făcut pînă acum, dar totuşi trecute cu vederea de moşuleţii din Academie). M-am bucurat pentru premiile primite (tot pe merit) de filmul Mad Max: Fury Road. M-am enervat pentru Oscarul acordat antipaticului ăla de Sam Smith cu miorlăiala numită cel mai bun cîntec dintr-un film (pe care cu foarte mare greutate am suportat-o la cinema cînd am fost să văd Spectre, filmul cu Bond). Şi mi-a părut rău de Tom Hardy care a muncit mult şi n-a primit nimic, nici pentru rolul din Mad Max: Fury Road (mda, nici măcar nu a fost nominalizat), nici pentru cel din The Revenant.

Am ştiut cine va cîştiga premiu la filmul de animaţie şi cel mai bun film străin. Cu o clarviziune nu prea clară (pun intended!), c-a fost vreme nasoală zilele astea, am reuşit totuşi să extrag din bolul de cristal 9 din cele 24 de premii acordate de Academia Americană de Film. Glumesc. De fapt, am ghicit în cafea. 😀

Iaca şi nişte printscreen-uri de pe Cinemagia, unde participasem la un concurs de ghicit/previziune/clarviziune/ştiu-eu-sigur-cine-ce-ia.

 

Un comentariu

  1. M.C. · Februarie 29, 2016

    Ehee, tot cafeaua 😀

    Apreciat de 1 persoană

Cam care ar fi părerea ta?

